פריצת מנעולים בתל אביב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תל אביב הינה בין הערים ההומות והסואנות ביותר באזור המרכז ובארץ כולה. בשל סיבה זו, רבים מוצאים את עצמם ממהרים ממקום למקום – מהעבודה ללימודים, מהבית לעבודה, מהלימודים לגן של הילדים ולמעשה נמצאים במרוץ אינסופי שלא תמיד ברור אחרי מי או מה הוא מתרחש.

בתוך כל ההמולה הזו, רבים מאיתנו שוכחים חפצים: את הסוודר ואת המטריה, את משקפי השמש ואת הנעליים להחלפה, את מגן הרוח ועוד. אבל החפץ שהכי חשוב לזכור לקחת הוא כמובן המפתח לבית.

פורץ מנעולים

בלא מעט מקרים נשכחו מפתחות במקומות אסטרטגיים, דבר שהביא ליום שלם שכולו מבולגן. אין ספק כי המפתח הינו בין האלמנטים המשמעותיים ביותר בחיינו, בין שמדובר במפתח הרכב ובין אם מדובר במפתח הבית, בין שמדובר במפתח המשרד או העסק וכל מפתח אחר שאנו עושים בו שימוש תדיר. בשל כך, ישנה חשיבות מרבית לאחזקה של מפתח ספייר אחד לפחות. יחד עם זאת, רוב המקרים של אובדן מפתח אינם מתוכננים ומטבעם קורים ברגעים שאין גישה למפתח הרזרבי.

ברגעים הלחוצים ביותר אנו מוצאים את עצמנו שוכחים את המפתח בתוך הבית או הרכב, לא מאמינים שהלך כל היום במטרה לפתוח את הדלת או לאתר מנעולן איכותי ואמין. חשוב לזכור כי ברגעים של אובדן המפתח אנו נמצאים תחת לחץ איום ולכן במקרים אלו רובנו נסכים לשלם מחירים גבוהים על חילוץ מקצועי של מנעולן. בין שמדובר בדלת הבית ובין אם מדובר בדלת הרכב הרי שישנה חשיבות גדולה ביותר לבחירה חכמה של מנעולן. מנעולן חובבן יכול להתגלות כרמאי אמיתי.

גם כיום ישנה פרצה לא מבוטלת עבור חובבנים להיכנס לתחום המנעולנות. לפיכך, חשוב לוודא מי הוא איש המקצוע המתאים ביותר לביצוע העבודה על מנת להימנע מביצוע העבודה על ידי חובבנים בתחום. מאחר וישנם לא מעט אנשי מקצוע המציגים עצמם כמקצוענים בתחום פריצות המנעולים והתקנתם, ישנה חשיבות על לבחירה של כל מנעולן המגיע לתת שירות. בחירה במנעולן לא מתאים עלולה להיות הרסנית ולפגוע במנעולי הבית וכן בביטחון הדיירים למשך שנים רבות.

בחירת המנעולן הנכון

כיצד ניתן להבטיח כי שירותי פריצת מנעולים בתל אביב תינתן על ידי אדם מקצועי ולא על ידי חובבנים? באופן כללי רצוי לבחור במנעולנים איכותיים אשר משתייכים לארגון המנעולנים הישראלי. ארגון המנעולנים הישראלי הינו ארגון ששם לו כמטרה להיות גג או בית לכל המנעולנים בישראל שזהו מקצועם העיקרי. תודות לאישורים הרבים ולאנשי המקצוע המנוסים בארגון, ביכולתו להעניק "גב" לכל מנעולן.

יחד עם זאת ואולי דווקא בשל החשיבות של שמירה על איכות הארגון, לא כל מנעולן יכול להיות חבר בו. על מנת להבטיח את שמו של הארגון יש צורך באישור משטרתי על מנת להיות חבר בארגון המנעולנים הישראלי, כמו כן חשוב כי המנעולנות יהיה התחום העיקרי בו האדם פעיל וכי זה הוא המקצוע העיקרי שלו ומדובר במנעולנים שיש להם וותק של לפחות חמש שנים. על מנת להבטיח כי מדובר באנשי אמת נשאל כל אחד מהחברים בארגון מספר רב של שאלות והוא עובר ראיון אישי.

גם במקרים קיצוניים בהם אין ברירה ויש צורך להתפשר על איש מקצוע שאינו חבר בארגון המנעולנים הישראלי, יש לבקש מהמנעולן תעודה שניתנה לו מהמשטרה. כל מנעולן רשמי ותקני בישראל חייב לשאת אישור משטרתי לעסוק בתחום. במידה ואין למנעולן שהזמנתם אישור כזה, רצוי לחשוד שמדובר בחובבן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו