מהו קודן לאינטרקום? שירותי התקנה והפעלה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

העידן המודרני טומן בחובו סכנות ייחודיות המאפיינות אותו. שלא כמו בשנים עברו בהן יכולנו להשאיר את שערי כניסת הבית פתוחים ללא כל חשש – כיום ישנו צורך במיגון של כל בית והגנה על כל כניסה.

כיום מסוכן ביותר להשאיר בית לבד ללא השגחה וללא מערכת אבטחה מקצועית מאחר ומספר הגורמים המאיימים לפרוץ לבית או לחדור לשטח פרטי ללא אישור הינו בלתי ניתן לצפייה או לחיזוי. בכל יום יכול מישהו להיכנס לגינה כבדרך אגב ולבדוק את אפשרויות הפריצה לבית.

רוב הפורצים כיום כבר מכירים את כל שיטות הפריצה ובהתאם לכך יכולים לפרוץ למקומות רבים מבלי להיות מורגשים ותוך דקות ספורות. על ידי התקנה של מערכת אינטרקום מתקדמת ניתן להגן על דיירי הבניין או הבית ולשמור על השלווה ועל הביטחון הקיים בכל בית דירות.

הקודן הינו בין ההמצאות הגאוניות ביותר שקיימות כיום בתחומי האבטחה השונים. תודות לקודן יכולים רבים להבטיח את שלום ביתם ואת הפרטיות של הבניין ללא חשש לפריצות.

מנעולנים מיומנים בהתקנת ותיקון קודנים לאינטרקום

הצרה האמיתית של הקודן הוא לא סכנת פריצות. לעיתים רבות יכולים הקודנים המותקנים בבנייני מגורים משותפים להתקלקל עקב ניסיונות רבים או חוסר היכרות של המערכת מצד אורחים. במקרים אלו ישנה חשיבות מרבית לתיקון מיידי של הקודן על מנת להימנע מכניסות לא רצויות לבניין בזמן שהקודן אינו פעיל. כמו כן, חשוב לוודא שאכן מדובר בקודן מתאים המספק את המענה האידיאלי והמקסימלי לצרכיהם של דיירי הבניין באשר הם.

כיום ניתן ליהנות משירותים מקצועיים ואמינים של מנעולנים בעלי ניסיון רב בשירותים של תיקון, פריצה והתקנה של קודן לאינטרקום בתל אביב. תודות לשירותים המתקדמים המוצעים כיום ללקוחות ברחבי העיר תל אביב יכול כל תושב להרגיש את מקסימום הביטחון בכל דירה בה הוא מתגורר.

כמובן שישנה חשיבות מרבית לבחירת קודן איכותי ואמין ולשם כך יש צורך באנשי מקצוע המכירים את התחום לעומקו. שכן, סוגים שונים של קודנים מתאימים לבניינים או בתים מסוימים ואילו לבתים אחרים – פחות.

חשיבות הבחירה בסוג הקודן

הבחירה בסוג הקודן המתאים הינה בעלת השפעה על איכות החיים של הדיירים. כמו בכל תחום אחר ניתן למצוא קודנים באיכות ירודה יותר ואחרים באיכות גבוהה – המותאמים לסוגים שונים של שימושים. חלק מהקודנים יתאימו יותר לבתי עסקים הפעילים בשעות היום ואילו קודנים אחרים מתאימים לבתים פרטיים ולווילות. כמו כן, ישנם קודנים בעלי מערכות מתוחכמות יותר ואילו אחרים הינם קודנים פשוטים להפעלה ולהתקנה, לתחזוקה ושימוש יומיומי.

שירות תיקונים לקודנים צריך להינתן ברוב המקרים על ידי החברה המתקינה. בשל כך יש לברר מבעוד מועד לכמה זמן ניתנת האחריות הראשונית של הקודן ומה מכסה אחריות זו. במקרה והאחריות טרם פגה כמובן שרצוי להיעזר בשירותים של החברה המתקינה.

חשוב לזכור שלא תמיד הקודן נהרס משום שהוא אינו איכותי ובמקרים רבים מדובר בקלקול בשל שימוש מרובה או שימוש לא נכון, הקלדת טעויות רבות ושילובים לא מתאימים ועוד. יחד עם השימוש הנכון בקודן רצוי לוודא כי מדובר בדגם איכותי יחסית.

שירותי התקנה, תיקון ופריצת קודנים מסביב לשעון

ישנם מקרים בודדים בהם הקודן נועל את האינטרקום הביתי ובכך מונע את הכניסה לבית. במקרים אלו חשוב להזמין בהקדם את החברה המתקינה או מנעולן מקצועי המתמצא בפריצה של קודנים.

כיום ניתן ליהנות משירותי מנעולנות בכל זמן – 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. תודות לשירותים אלו ניתן ליהנות מקודן תקין בתוך מינימום זמן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו