שכפול שלטים בעיר תל אביב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אחד הכלים המשמעותיים והחשובים ביותר לתחזוקה נכונה של מפתח כלשהו, יהא זה מפתח לרכב או מפתח לבית, מפתח לחניה או כל מפתח אחר – הוא באמצעות שלט. השלט מאפשר לנו לשלוט ברכב או בשער החניה מבלי להסתבך. כדי לאפשר לכל בני הבית או ליותר ממשתמש אחד ליהנות מהשליטה במפתח יש צורך להתקין שלטים.

השלט מונע גניבת מפתחות הרכב, מאפשר שליטה מרחוק ברכב או בשער החנייה, מגיע לרוב עם אזעקה מובנית ומגביר את הבטיחות של הרכב.

השלטים כוללים בחלק מהמקרים מערכת הגנה אלקטרונית מתקדמת ומתוחכמת המאפשרת סנכרון מלא עם מכשירים חכמים נוספים כגון הפלאפון האישי, שלטים אחרים בבית, הרכב עצמו, מחשב הבית, הטאבלט או השעון וכל רכיב חכם אחר עליו ניתן ליצור את ההתקן.

חשיבות שירות שכפול שלטים בתל אביב

המתגוררים בתל אביב יודעים כי גניבה היא אינה בגדר אגדה שאינה קיימת. מדי יום מתבצעות בתל אביב רבתי מאות גניבות ופריצות לבתים שאינן נפתרות ונותרות כתיק פתוח במשטרה, כאשר בעלי האבדן נותרים לעיתים רבות בידיים ריקות.

כיום יש לשמור על מספר שלטים שונים על מנת להבטיח כי גם במקרה של אבדן – יהיה תמיד שלט נוסף להיעזר בו, מה שיחסוך לכם את ההתעסקות והתשלום על פריצת הרכב. באמצעות שירות של שכפול שלטים בתל אביב ניתן ליצור את מעגל הביטחון המקסימלי בנוגע לרכב או בנוגע לדירה, בנוגע לשער החניון וכל אלמנט אחר בביתנו עליו אנו מעוניינים להגן.

יתרונותיהם של השלטים לרכב כוללים שקט נפשי גדול יותר תודות לאפשרויות התמרון והשליטה ברכב, בחניה או בכל אלמנט הננעל באמצעות השלט האלקטרוני.

מערכת הגנה אלקטרונית – לק הענילעצמך את הטוב ביותר

ציוד הרכב במערכת הגנה אלקטרונית משוכללת מבטיח את ההגנה הטובה ביותר על הרכב – הן מבחוץ והן מבפנים. למעשה, נכון להיום מצוידים כל הרכבים החדשים במערכת אלקטרונית הכוללת שלט אלקטרוני תואם. כדי להימנע מאפשרות של אובדן השלט או קלקול שלו ופגיעה באורח החיים היומיומי, מומלץ להזמין שירותי שכפול שלטים כבר מבעוד מועד.

זאת פעולה שתסייע להימנע מאבדן זמן יקר אולם לא פחות מכך – היא תמנע פנייה אל האנשים הלא נכונים בשעת לחץ. אם בעבר היו אלו רכבים בודדים בלבד אשר היו בעלי שלטים לרכב הרי שכיום ישנה חשיבות בלתי מבוטלת לשירות של שכפול שלטים, שכן כל רכב המיוצר כיום מגיע עם שלט אלקטרוני, מערכת אזעקה ומערכת פנימית להגנה על הרכב.

במקרים אלו מהווה שלט הרכב את פוליסת הביטוח שלנו מפני פריצה או מפני שכחה של המפתח בתוך הרכב, בבית או בכל מקום אחר. שכפול שלטים הינו שירות נפוץ למדי בעיר תל אביב ואולם דווקא בשל כך ישנה חשיבות מרבית לגוף המבצע אותו.

שלט רזרבי – איכות חיים

במקרה של שלט שנשבר. מכל סיבה שהיא, במקרים של שלטים שנשכחו או נעלמו ולא ניתנים לאיתור – במקרים אלו יש צורך שיהיה בבית שלט נוסף, רזרבי. כלומר, למעשה יש להקדים תרופה למכה ולשכפל את השלטים כבר במעמד רכישת הרכב או בכל רגע בו לבעל הרכב עדין יש שלט אחד בלבד.

שלט אחד רזרבי לפחות הוא זה אשר שומר על בטיחותו של בעל הרכב, על השקט הנפשי ועל האפשרות להתנהל גם כאשר שלט אחד נשכח בבית או בתוך הרכב, אבד או נשבר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו