פריצת מנעולים לאופנוע ולקטנוע בעיר תל אביב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

החיים בתל אביב אינם נרגעים לעולם. למעשה, החיים בעיר הומים ומלאי תזזיתיות, עניין ואתגר ללא הרף. מי שמכיר את החיים העירוניים יכול להעיד כי מדובר בחוויה בפני עצמה: חיים חברתיים מלאי עניין ועבודה מרתקת, אנשים חדשים כל הזמן וחיי תרבות מפותחים, אופנה וספורט, ריגושים ודברים חדשים הנלמדים בכל רגע, מוזיקה איכותית ומקומות בילוי מעניינים, טיפוסים שונים ועוד אינסוף אפשרויות להנאה יומיומית מההיצע העירוני התוסס.

אלו החיים את תל אביב על אופנוע חיים אותה אחרת. על מנת לעבור את תל אביב באופנוע נדרש זמן קצר בהרבה מאשר זה הנדרש על מנת לעבור אותה ברכב. רק חיי היומיום יכולים לחשוף את היתרונות האינסופיים שברכיבה על קטנוע או אופנוע בתל אביב.

בעיות החנייה שיכולות להתארך שעה ואף שעתיים רק לצורך חיפוש מקום חנייה בערב, חיפוש אחר נתיב פנוי כשאתם ממהרים, ההמתנה האינסופית בפקקים בתחילתו של כל יום ובסופו והכניסה הארוכה והאיטית לעיר ולשכונה הביתית.

אורח החיים הייחודי של רוכבי הקטנוע והאופנוע

רוכבי אופנועים וקטנועים אינם מתמודדים עם תרחישים אלו. עבור רוכבי האופנועים והקטנועים מדובר בחוויה אמיתית של הנאה מתמשכת. ללא בעיות חנייה לעולם, ללא פקקים ארוכים ואינסופיים ומבלי להשתרך אחרי מכוניות מבלי לדעת מתי הטור נגמר. אין ספק כי חייהם של רוכבי האופנועים שונים במהותם.

אך רוכבי אופנועים וקטנועים ניצבים מדי יום מול תקלות ובעיות אחרות: חשש אמיתי מגניבה – העלולה להתרחש שכן מתג ההתנעה של האופנוע ממוקם באזור חשוף ונגיש לכל אדם. סכנות רבות אורבות לרוכבי הקטנועים והאופנועים העירוניים, מכיוונים שונים. בטיחות ירודה, כללי תנועה ההופכים להיות גמישים בשל נגישותו הגבוהה של הקטנוע לכל מקום ועוד – כל אלו הופכים את הרכיבה על דו גלגלי לבעייתית מבחינות מסוימות.

אובדן של מפתח קטנוע יכול להיות בעיה רצינית עבור רוכבו מאחר ובהיעדר המפתח יהיה הכרח להשאיר את הקטנוע ללא השגחה ובמקרים רבות גם ללא קשירה במקום זר עד להגעתו של מחלץ בתחום.

הטעויות הנפוצות של רוכבי קטנועים ואופנועים

קטנוע יכול להינעל מסיבות רבות. רוכבים רבים עושים את הטעות הנפוצה ביותר: נועלים את כסא הקטנוע על המפתח או משאירים את המפתח סגור בתוך תא הננעל בקליק. במקרים אלו לא ניתן לחלץ את המפתח אלא במקרה שיש מפתח רזרבי.

מאחר וברוב המקרים אין לרוכב הקטנוע מפתח רזרבי נתקעים רוב הרוכבים ללא יכולת לחלץ את הקטנוע או האופנוע. במקרים אלו ולאחר שהתברר כי אין אפשרות להשיג מפתח רזרבי – האופציה הטובה ביותר הינה של הזמנת פורץ מנעולים.

פריצת מנעול לאופנוע בתל אביב חייבת להתבצע על ידי אדם מקצועי ומנוסה. למעשה, בבחירת פורץ מנעולים לאופנוע או קטנוע ובמיוחד בעיר תל אביב ישנה חשיבות מרבית לבחירת האדם הנכון. בבחירת פורץ מנעולים שאין לו את הניסיון המתאים בתחום וכמו כן אינו בעל ההכשרה הראויה בעל הקטנוע למעשה מסכן את עצמו ואת הקטנוע שלו.

פורצי מנעולים רבים גורמים לנזקים רבים לקטנוע או לאופנוע בעת הפריצה, ברמה שלא ניתנת לתיקון. כדי להבטיח קבלת שירותי תיקון איכותי ומקצועי של מפתחות האופנוע או הקטנוע ושחזורם בצורה אמינה ומדויקת, להסתמלך אך ורק על שירותי מנעולנים מיומנים, שזהו תחום התמחותם העיקרי. בבחירת פורץ מנעולים לאופנוע יש לבדוק את המוניטין של החברה, ביקורות וחוות דעת של לקוחות קודמים ועוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו