החלפת צילינדרים בתל אביב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

הצילינדר הינו החלק המשמעותי ביותר בכל דלת. בלי הצילינדר הדלת לא תינעל טוב ומאבדת את תפקידה המרכזי – יצירת הגנה וחיי בטחון לדיירים אשר מאחוריה.

על מנת להבטיח את השלווה והשקט הנפשי בהתקנת צילינדר חדש לדלת יש לבדוק מספר גורמים: האחד הוא כמובן תו התקן של הצילינדר. אף על פי שברוב המקרים רובנו קונים צילינדרים יחד עם הדלת ולא בנפרד, ואולי דווקא בשל כך ישנה חשיבות מרבית לבחינת הצילינדר ולבדיקתו.

אלמנטים נוספים אותם חשוב לבדוק בעת התקנת צילינדרים בעיר תל אביב הם אמינות החברה או המנעולן המתקינים את הדלת. חברות רבות שולחות נציגים שונים לצורך ההתקנה אולם למעשה, לא תמיד הנציג או הטכנאי הינו איש מקצוע מנוסה. בררו מי הוא זה המתקין לכם את הדלת. צעדים אלו הינם הכרחיים למניעת הצורך בהחלפת צילינדרים בתדירות גבוהה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ללא קשר ישיר ישנה המלצה להחלפת צילינדר מדי כמה שנים ולו על מנת לשמור על הביטחון בבית.

חשיבות החלפת הצילינדר

עם השנים, הצילינדרים השונים הולכים ומתקדמים והצילינדרים הישנים כבר לא רלוונטיים. בעיה שנייה של לצילינדרים הישנים הינה האפשרות הגדולה יותר לפריצה שכן מדובר בצילינדרים שכבר מוכרים לחברה ולפורצים מנוסים.

נכון להיום ישנם מעט מנעולים הפועלים על סמך פינים כמו המנעולים הישנים ועדיין רצוי להכיר אותם ואת אופן פעילותם על מנת לדעת כיצד עובד הצילינדר והיכן טמונה הגאוניות שלו. למעשה, מגוון המנעולים הקיים כיום מעמיד בפני כל אדם אינסוף אפשרויות ולכן ישנה חשיבות מרבית בבחירה חכמה של הצילינדר.

במקרה וכבר יש צורך בהחלפת צילינדר חשוב להכיר את הצילינדר הישן ולדעת מה הוא הצילינדר החדש והרצוי להחלפה והתקנה. זאת בהתחשב בסיבה בגללה הוחלף הצילינדר. החלפת צילינדר יכולה להתבצע בשל פריצה או חשש לפריצה בבית, תקלה במנעול וחוסר יכולת לתפעל אותו או לחילופין שחיקה של מנגנון הנעילה, מנעול ישן שאינו מתפקד כראוי ועומד לשבוק חיים ועוד. כל אלו מצריכים חוות דעת ואבחון של איש מקצוע.

נכון להיום השירותים הנפוצים ביותר בהזמנת החלפת צילינדר בתל אביב כוללים פריצה והחלפה של המנעול. את החלפת הצילינדר חובה לבצע עם אובדן של כמה מפתחות המשמשים כולם לפתיחת הבית ולמעשה עם כל אבדן של מפתח חשוב ביותר. שירות החלפת צילינדרים בתל אביב ניתן על ידי אנשי מקצוע כמו מנעולנים.

בחירת שירות של מנעולן מקצועי!

בשל חוסר המודעות לעניין ישנם לא מעט מנעולנים המרשים לעצמם לגבות מאות ואפילו אלפי שקלים על שירותים פשוטים ביותר של החלפת מנעול. זאת כאשר שירותים אלו אינם עולים יותר ממאתיים שקל.

החלפת צילינדר אינה אורכת יותר מחצי שעה ובמקרים רבים אף פחות מזה. סיבות אלו מאפשרות לאבחן את השירותים המקצועיים הניתנים על ידי איש המקצוע ולהבין האם אכן מדובר במנעולן מיומן בעל ניסיון בתחום. איש מקצוע מנוסה יגבה מחיר גם על הצילינדר עצמו וגם על העבודה ויכלול את שניהם באותו המחיר.

חשוב לדעת כי ככל שהצילינדר יותר מורכב ובעייתי כך הוא גם יותר קשה לפריצה וכמובן גם יותר מגונן על הבית. לפיכך, צילינדר פשוט שעלותו היא לא יותר מחמישים שקלים הינו צילינדר קל לפריצה אותו ניתן לפרוק בתוך פחות משתי דקות. צילינדרים איכותיים יותר יעלו יותר וגם יגנו יותר טוב על הבית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו