שירותי שחזור מפתחות לרכב תל אביב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מפתח הרכב הוא הלחפץ החשוב ביותר בחיים. ללא הרכב לא ניתן להגיע לעבודה בזמן, לקחת את הילדים מבית הספר ומהגן, להחזיר אותם אחר הצהריים, ללכת איתם לחוג ולבלות עם בן או עם בת הזוג בערב.

הרכב הוא כלי הניידות החשוב ביותר בחיים המערביים ולא בכדי משפחות רבות מחזיקות יותר מרכב אחד. על מנת להבטיח כי המפתחות של הרכב ישרתו אתכם למשך זמן רב, כבר מלכתחילה יש לשמור עליהם באמצעות התקן מתאים.

קביעת מקום קבוע למפתחות הינה שיטה יעילה עבור רבים. כמו כן, ישנן לא מעט שיטות המאפשרות לשמור על מפתחות הרכב מפני אבדן שלהם. יחד עם כל אלו – עדיין מתרחשים לא מעט מקרים של אבדן מפתחות. מקרים אלו קורים יותר בקרב החיים במקומות הומים.

אין ספק כי הלחץ בערים הגדולות עושה את שלו. במקרים רבים קל מאד לשכוח את מפתח הרכב בתוך הבית או אפילו בתוך הרכב. אין ספק כי מדובר בחוויה לא נעימה, ההופכת את כל היום על פיו.

איך משחזרים את מפתח הרכב?

הפתרון במקרים רבים הוא לשחזר את מפתחות הרכב. השחזור צריך להתבצע על ידי איש מקצוע מנוסה, מקצועי ואמין שיבטיח לכם שקט נפשי למשך שנים רבות. שחזור מפתחות הינו שירות המתבסס ברוב המקרים על מפתח האימובילייזר שניתן לבעלי הרכב עם רכישתו.

שחזור מפתח הרכב מתאפשר באמצעות שבב קטן, הוא הצ'יפ, המאפשר זיהוי של מחשב הרכב בעת הכנסת המפתח אל מתג ההנעה. בבחירת אנשי המקצוע הנכונים לביצוע שחזור מפתחות הרכב ישנה השפעה משמעותית על איכות החיים של הלקוח.

באמצעות שחזור מפתח בעבודה איכותית ויעילה ניתן לשמור על המפתח החדש לרכב למשך שנים ארוכות וליהנות ממפתח איכותי ברמה גבוהה ביותר. ישנה חשיבות מרבית לבחירה חכמה של איש המקצוע משום שבשנים האחרונות ניתן למצוא חובבנים רבים בתחום.

הבנה מעמיקה בתחום ורישיון מיוחד

כדי לשחזר את המפתח בצורה חוקית ויעילה יש צורך ברישיון מיוחד. רישיון זה מגיע עם החברה וניתן לבצע את שחזור המפתח על ידי נציג החברה. חשוב לדעת כי שחזור המפתח באמצעות נותן שירות חיצוני יכול לפגוע באפשרות להשתמש באימובילייזר בפעמים הבאות. לפיכך, זהותו של משחזר המפתחות הינה בעלת חשיבות רבה לאין קץ.

שנית, הדבר החשוב יותר מכל בעת שחזור מפתחות לרכב הוא אישור משטרתי, המבטיח שבעל המקצוע מחזיק ברישיון רשמי לעסוק בתחום. כל אדם המציע שירותי מנעולנות או פריצת מנעולים ואינו בעל תעודה רשמית מהמשטרה הוא עבריין ולמעשה מבצע עבירה פלילית.

בנוסף, במקרה של תקלה בביצוע הנעילה או שחזור המפתח, הלקוח לא יהיה זכאי לקבלת פיצוי או אחריות משום גורם שהוא מאחר ומבצע השחזור אינו בעל הרישיון המתאים לביצוע פעולה זו. היות וזהו תחום רגיש ביותר, סביר להניח שאיש לא יהיה מעוניין להתפשר על פחות מהטוב ביותר. כאשר הזול הוא היקר, אין מקום להזמין שירותים של חובבנים בתחום, אשר מקצועיותם וניסיונם אינם ידועים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו