פתרונות מיגון לבית ולמשרד – המדריך המלא

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ביתך הוא מבצרך, אומר הפתגם העתיק, והוא נחשב לאחת ההשקעות המשמעותיות ביותר בחיים. הגנה על הבית והמשרד, ונושא השמירה על הביטחון והאבטחה, נמצא בראש סדר העדיפוות של בעלי בתים ועסקים רבים.

בזכות התקדמות הטכנולוגיה הביתית החכמה ומוצרי האבטחה לאוטומציה ביתית, כיום ניתן לפקח על מצלמות הבית, ולהגן על הבית באמצעות מוצרי אבטחה משוכללים, גם כשאתם רחוקים מהבית או המשרד.

הבית גם הוא בעל חשיבות לא מבוטלת. כיום ידוע כי סכנת פריצה או גניבה מרחפת מעל כל בית ולכן חשוב למגן את דלתות הבית מבעוד מועד באמצעות מערכות ההגנה והאבטחה המתאימות. כיום ניתן למצוא מגוון עצום של פתרונות מיגון לדלתות הבית והמשרד בתל אביב, כך שהלכה למעשה רבים מהעסקים מוגנים סביב השעון באמצעות פתרונות איכותיים ומקצועיים המתאימים במיוחד לבית העסק.

חשוב להזמין איש מקצוע מיומן בהתאמת מצלמות אבטחה או מערכות אזעקה כדי לספק את הפתרון האולטימטיבי והמתאים ביותר לבית העסק באשר הוא. מגוון הפתרונות הקיימים כיום אינם מתאימים כולם לכל בתי העסקים וכאשר הם כן מתאימים, ישנה חשיבות לא מבוטלת למקום הצבת המצלמות או העיניות האלקטרוניות.

עינית אלקטרונית עוקבת אחר פעילות חחשודה

עינית אלקטרונית נחשבת לאחת ההמצאות האיכותיות והיעילות ביותר שקיימות כיום למעקב אחר הנעשה במקום מרוחק. אין ספק כי תודות לעיניות האלקטרוניות נחסכים הרבה מקרים בעייתיים ולא נעימים. העינית מאפשרת מעקב אחר הפעילות ברחבי הבית או המשרד.

ניתן להציב את העינית האלקטרונית בבית או בבית העסק ולעקוב אחר הנעשה במקומות אלו סביב השעון ובכל עת שיש צורך בכך. העינית האלקטרונית יכולה ליצור צילומים איכותיים ביותר במגוון תנאי צילום. קיימים סוגים רבים של עיניות אופטיות כיום ורצוי לבחור את העיניות המתאימות ביותר מבחינת השימושים ויעד השימוש הרצוי. עיניות רבות הינן בעלות מיקוד איכותי ופוקוס מרשים ואילו עיניות אלקטרוניות אחרות הינן בעלות מיקוד כללי וחשוב לבחור מבעוד מועד.

סוגי מצלמות אבטחה

מגוון עצום של מצלמות אבטחה זמין כיום באינספור סוגים. כל אחת ממצלמות האבטחה הקיימות כיום הינה בעלת יתרונות וחסרונות משלה ואילו כל אחת מהמצלמות מתאימה ליעד שימוש שונה.

חלק מהמצלמות מיועדות לשימוש בלילה, אחרות מיועדות לשימוש בתנאי חוץ ובהתאם לכך הן עמידות בתנאי מזג אוויר שונים, חלק מתאימות לצילומי גוף מלאים ואחרות מתאימות לקליטת קלסתרון בלבד, חלק מן המצלמות הינן בעלות מגנון מתכוונן ואחרות קבועות כאשר כל אחת מהמצלמות צריכה להיבחן על מגוון הפרמטרים שלה.

מנעולים מיוחדים

מנעולים מיוחדים מאפשרים ליהנות מרמת ביטחון מוגברת. כיום כבר ברור לכל כי מנעול רגיל אינו מספק את הביטחון הדרוש לבתי עסק או למקומות פרטיים, למפעלים שונים ולחברות אשר בהן ניתן למצוא ציוד יקר ערך וחשוב ביותר עליו יש לשמור במקסימום החסינות הנדרשת.

המנעולים המיוחדים כוללים מנגנוני פטנט ומנעולים בעלי קודים, מנעולים בעלי שליטה מרחוק ועוד. כל אלו מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות וכן על האפשרות להעניק לבעל העסק או בעל הבית ביטחון מקסימלי בהתאם לצרכיו הייחודיים.

בקרת שכפול

בקרת שכפול היא שיטה שהתפתחה בשנים האחרונות ומבטיחה שקט נפשי בכל הנוגע לשכפול מפתחות. בעוד שבמקרים רבים ניתן לשכפל מפתחות ללא בעיה, מפתחות מיוחדים בעלי בקרת שכפול מונעים את האפשרות לשכפל מפתח ללא כרטיס שכפול מיוחד או קוד שכפול. כך ניתן למנוע שכפול מיותר או שכפולים שאינם רצויים על ידי מי שאין לו את הקוד או את הכרטיס המיוחד למפתח.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו